Головне управління ДПС
у Чернігівській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Подання податкової звітності в електронному вигляді

опубліковано 26 листопада 2021 о 09:00

Днями начальниця Талалаївської ДПІ Головного управління ДПС у Чернігівській області Людмила Сердюк провела роз’яснення   для настоятелів  релігійних громад Української православної церкви Ніжинської Єпархії.

Подання податкової звітності в електронному вигляді має багато переваг  як для платників податків, так і для податкової служби, зокрема платники податків отримують: економію робочого часу, а також власних коштів на придбання бланків звітних документів (немає необхідності відвідувати податкову інспекцію, купувати бланки звітності); звітність, надіслана до податкового органу електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису, не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання; уникнення витрачання часу у чергах до податкового інспектора при поданні звітності, оскільки достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та передати через мережу Інтернет до податкового органу

Електронний кабінет – це найбільш популярний сервіс ДПС, який є захищеним, персоналізованим та безпечним.

 1. Зайдіть на головну сторінку Електронного кабінету (ЕК):

- через офіційний веб - портал ДПС України http://tax.gov.ua;

- набравши в адресному рядку браузера http://cabinet.tax.gov.ua;

- або здійсніть пошук за словами «електронний кабінет».

2. Зайдіть в приватну частину кабінету за вкладкою «Вхід» у верхньому правому кутку.

Вхід до приватної частини кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису. Отримати безкоштовно кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна у будь - якому Акредитованому центрі сертифікації ключів. Зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно - довідкового департаменту ДПС України за адресою м. Чернігів вул. Кирпоноса, 28 та м. Прилуки вул. Київська, 214. Повний перелік усіх АЦСК можна отримати на сторінці Електронного кабінету при спробі зайти в особистий кабінет.

3. Для входу в приватну частину кабінету оберіть АЦСК, в якому був отриманий електронний ключ.

4. Оберіть файл з особистим ключем фізичної особи або посадової особи (зазвичай з ім’ям key-6.dat), вкажіть пароль захисту ключа, зчитайте його та натисніть вкладку «Увійти». Якщо ключ дійсний, на екрані з’явиться напис «Ключ успішно завантажено» та ПІБ власника ключа. Вкажіть пароль захисту ключа та зчитайте його. Для посадових осіб необхідно обрати вкладку «Фізична особа» або «Посадова особа» та натиснути вкладку «Увійти».

5. Зробіть власні налаштування особистого кабінету при першому вході, вибравши розділ «Налаштування» у правому верхньому кутку, де зазначено «П.І.Б.», та заповніть запропоновану форму (електронну пошту та телефон).

6. Після ідентифікації, для формування та подання звітності оберіть пункт меню «Введення звітності».

7. Для створення звіту натискаємо вкладку «Створити», обираємо необхідний звітний період і форму документа з його додатками (будь - який додаток можливо додати або видалити під час редагування), звертаємо увагу на поля «Регіон» та «Район», де обираємо відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації), потім натискаємо вкладку «Створити», після чого відкривається обрана форма документу звітності для введення даних.

8. Після заповнення звіту потрібно застосувати режим «Перевірити», «Зберегти», «Підписати» особистим електронним ключем та натиснути вкладку «Відправити».

9. Перевірити наявність квитанції про прийняття звітності можна перейшовши за вкладкою «Вхідні/Вихідні документи».

10. За допомогою Електронного кабінету фізичні особи - підприємці (громадяни), суб’єкти спрощеної системи оподаткування, суб’єкти загальної системи оподаткування, платники податків на додану вартість, акцизного податку, платники рентної плати мають можливість створювати та надсилати звітність в електронному вигляді, заяву для реєстрації платником окремого податку, надсилати запит та отримати витяг з реєстру або витяг з відповідної системи, до якої створюється запит тощо.

З Інструкцією по роботі з сервісом «Електронний кабінет» можна ознайомитись в розділі «Допомога» після входу до приватної частини Електронного кабінету.