Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Створення нових можливостей в мобільному застосунку «Моя податкова» від ДПС та інші податкові новації – тема робочої зустрічі в Носівській ДПІ

опубліковано 13 листопада 2023 о 16:51

Носівською ДПІ проводиться постійна інформаційно - роз’яснювальна робота щодо доведення до відома платників податків податкових новацій, змін та актуальних питань оподаткування.                        

Так, в ході проведення чергових робочих зустрічей з платниками податків начальник Носівської ДПІ Олександр Адаменко довів до відома присутніх актуальну інформацію про створення нових можливостей для платників податків.

Зокрема було повідомлено, що ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова». Посадовець зазначив, що мобільний застосунок «Моя податкова» від ДПС доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і  iOS.

Як зазначив Олександр Адаменко: «Моя податкова» - простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем.

Присутнім доведена інформація, що мобільний застосунок «Моя податкова» має IV розділи:  

- Розділ «Мої дані»

- Розділ «Реєстри»

- Розділ «Послуги»

- Розділ «Повідомлення»

Присутніх було поінформовано про інформацію, яку платник податків може отримати в кожному з розділів та зазначено, що в подальшому мобільний застосунок буде доповнюватиметься новими можливостями відповідно до потреб платників податків.

Крім того посадовець зауважив, що з метою вдосконаленя роботи та сервісів  даного мобільного застосунку ДПС запрошує платників податків активно долучитися до тестування та використання його сервісів. 

Також в ході заходу були обговорені інші новації податкового законодавста, які необхідно врахувати бізнесу під час провадження підприємницької діяльності. Зокрема йшлося про необхідність обов’язкової фіскалізації готівкових розрахунків та відновлення відповідальності за порушення вимог Закону України 06.07.1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» а саме з 01.10.2023 застосування штрафних (фінансових) санкцій відновлено стосовно всіх суб’єктів господарювання, що здійснюють свою діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг а також нагадано що Закон України від 30.06.2023 року №№ 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» повертає обов’язок сплати ФО-П єдиного податку та частково знімає мораторій на певні види перевірок, що можуть здійснюватися контролюючими органами.

Окремо керівником ДПІ було звернуто увагу присутніх на правильності заповнення платіжних документів. Олександр Адаменко наголосив, що помилки платників податків, допущені під час заповнення платіжних документів, призводять до несвоєчасного зарахування платежів до бюджету, виникнення податкового боргу і, відповідно, нарахування пені та штрафних санкцій. Звернув увагу, що для того, щоб сплачена сума вірно відобразилася в інтегрованих картках платників, необхідно чітко дотримуватись вимог Наказу МФУ від 23.03.2023 №148 «Про затвердження Порядку заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції під час сплати (стягнення) податків, зборів, митних, інших платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави, а також у разі їх повернення», де  в доступній формі описано як вірно заповнювати поле платіжного документа «Призначення платежу».

Наприкінці зустрічі Олександр Адаменко запевнив у готовності працівників Носівської ДПІ до активної співпраці та надання консультаційної допомоги суб’єктам господарювання з метою створення максимально комфортних умов для ведення бізнесу у правовому полі та рекомендував присутнім долучитися до інформаційних ресурсів ДПС.