Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Чернігівській ДПІ проведено "гарячу лінію"

опубліковано 05 лютого 2025 о 14:53

У Чернігівській ДПІ Головного управління ДПС у Чернігівській  області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Особливості обліку платників податків в умовах воєнного стану». На запитання платників податків відповідала начальник відділу  обліку платників, об’єктів оподаткування та ведення реєстрів  Наталія Корчевська.

Надаємо перелік більш поширених питань, які озвучувалися платниками податків в ході проведення гарячої лінії 03.02.2025:

Питання 1: Чи необхідно під час воєнного стану подавати повідомлення про об’єкти оподаткування після змін місцезнаходження платника податків?

Відповідь: На період дії воєнного стану винятків не передбачено. Повідомлення про об’єкти оподаткування необхідно подавати у разі створення, змін чи закриття об’єкту оподаткування.

Питання 2: Які існують обмеження часу в режимі офлайн при роботі з програмним РРО на період відсутності інтернету під час дії воєнного стану?

Відповідь: Відповідно до змін, внесених до діючого законодавства з РРО (ПРРО), на період дії воєнного стану обмеження часу роботи в режимі офлайн відсутні.

Питання 3: У якому випадку треба отримувати нову довідку за формою  № 34 – ОПП?

Відповідь: Нова довідка за формою № 34- ОПП видається у разі внесення змін у дані платника податків, що вказуються у цій довідці, а саме - найменування, місцезнаходження (місце проживання), керівник, або контролюючий орган за основним місцем обліку. Для отримання дубліката або копії довідки за ф. № 34- ОПП платник податків може подати запит за ф. № 34 – ОПН до контролюючого органу за основним місцем обліку особисто, поштою або через Е-кабінет. При отриманні нової довідки за формою № 34- ОПП попередня довідка повертається до контролюючого органу.

На всі запитання платників були надані вичерпні відповіді.