Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

ГУ ДПС у Чернігівській області: щодо можливості листування через Електронний кабінет

опубліковано 04 вересня 2025 о 07:59

З метою забезпечення безбар’єрності, доступності та підвищення ефективності інформаційної взаємодії з контролюючими органами, Головне управління ДПС у Чернігівській області, звертає увагу на можливість здійснення листування в електронному вигляді через Електронний кабінет.

Підпунктами 17.1.13 та 17.1.14 пункту 17.1 статті 17 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс) передбачено, що платник податків має право самостійно обирати спосіб взаємодії з контролюючим органом в електронній формі через Електронний кабінет, якщо інше не встановлено Кодексом, реалізовувати через Електронний кабінет права та обов’язки, передбачені Кодексом та які можуть бути реалізовані в електронній формі засобами електронного зв’язку.

Платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі.

З метою реалізації можливості листування з контролюючими органами через Електронний кабінет, платник податків подає контролюючому органу заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.

Варто зазначити, що можливість здійснення листування в електронній формі створює умови для оперативної, надійної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами, адже таке листування має ряд переваг, як для платників податків так і для контролюючих органів, зокрема:

отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;

миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет;

забезпечення своєчасного отримання податкових повідомлень-рішень, вимог та іншої офіційної кореспонденції;

зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;

постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті;

значно зменшує фінансові витрати на надсилання вихідної кореспонденції, а також суттєво знижує навантаження на працівників контролюючих органів.

Детальніше, як подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет: https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/e-kabinet/funktsional-e-kabinetu/instruktivni-materiali/908262.html