Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс прямого телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальника Носівської ДПІ

опубліковано 21 липня 2021 о 15:12

З метою забезпечення єдиної інформаційної політики начальником Носівської ДПІ Олександром Адаменко 16.07.2021 року з 10-00 год. до 12-00 год. було проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо переваг використання електронних сервісів ДПС, їх практичного застосування, порядку використання та функцій Електронного кабінету платника податків.

В ході проведення сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія»  платникам податків доведена інформація щодо використання Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua) при поданні податкової звітності в електронному вигляді, ознайомлено з функціями відкритої та приватної частини Електронного кабінету, надавалась консультаційна допомога щодо подання податкової звітності та звітності з єдиного внеску  за допомогою даного електронного сервісу, зокрема податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску.

Також  платників було проінформовано про можливість сплати податків через ITC  «Електронний кабінет» та отримання ними витягу щодо стану розрахунків з бюджетами.               

Надавались роз’яснення та консультації щодо направлення в ДПС листів, звернень та запитів за допомогою Електронного кабінету, заяв про надання довідки про відсутність заборгованості, заяв про застосування спрощеної системи оподаткування, запитів на отримання витягів з реєстру платників єдиного податку, заяв про реєстрацію РРО, КОРО та подання повідомлень про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням (повідомлення за Ф. №20-ОПП).

На запитання платників була надана інформація щодо реєстрації ПРРО через електронний кабінет, а саме проінформовано про порядок входу до приватної частини електронного кабінету, створення електронного документу за формою №1-ПРРО, заповнення заяви за формою №1-ПРРО та направлення її на обробку.   

Крім того платникам доводилася інформація щодо можливості спілкування з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».