Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Чернігівська ДПІ провела зустріч з платниками податків щодо змін до Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій

опубліковано 27 вересня 2022 о 14:25

17 вересня 2021 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 26.07.2021 № 427 «Про затвердження Змін до деяких нормативно - правових актів Міністерства фінансів України з питання застосування реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій» (далі - Наказ № 427), яким внесено зміни, зокрема, до Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України, від 14.06.2016 № 547 (далі - Порядок № 547), в зв’язку з чим в Чернігівській ДПІ відбулась інформаційна зустріч з платниками податків.

Як пояснила начальник відділу електронних сервісів, Наталія Корчевська, було внесено наступні зміни:

зокрема оновлено перелік обставин, що передбачають проведення операцій «службова видача» та «службове внесення», які не є фіскальними, на реєстраторі розрахункових операцій (далі - РРО), а саме:

-                     внесення чи видача готівки з місця проведення розрахунків, якщо такі внесення чи видача не пов’язані з проведенням розрахункових операцій;

-                     реєстрація суми готівки, яка зберігається у місці проведення розрахунків на момент реєстрації першої розрахункової операції, що проводиться після виконання z-звіту (службове внесення);

-                     реєстрація суми готівки, яка вилучається з місця проведення розрахунків та/або видається держателям електронних платіжних засобів (службова видача).

Зазначені операції уніфіковані та застосовуються тотожно як користувачами «традиційних» РРО, так і програмних РРО (далі - ПРРО);

Уточнено строки зберігання та обов’язок платника надати до перевірки, під час її проведення актів «Про видачу коштів» та «Скасування помилково проведених через РРО сум розрахунків», а саме: акти про видачу коштів та акти про скасування помилково проведеної через РРО суми розрахунку, помилкової форми оплати зберігаються протягом трьох років. При цьому суб’єкт господарювання зобов’язаний надати зазначені акти контролюючим органам під час проведення перевірки.